[dissabte 22 i diumenge 23 abril] Participa amb Amics de la Terra, a Palma i Porreres!

Amics de la Terra t’anima a participar com activista i voluntari en dues activitats de sensibilització i empoderament de la ciutadania, a les nostres taules informatives i dinàmiques participatives per a formar part d’accions col·lectives que lluiten contra la crisi climàtica i a favor de la sobirania alimentària!

  • Dissabte 22 abril: DIA DE LA TERRA (Palma)

Acosta’t a la nostra taula informativa i participa a la nostra dinàmica de “l’arbre dels desitjos”
Perquè no hi ha planeta-B, cuidem-lo i treballem col·lectivament per defensar-lo!

    • Dissabte 22 d’abril 2023
    • De 10h a 13h
    • Mercat Ecològic de Plaça Patins – Palma (Aquí)
    • Si t’animes a venir com a voluntari/a d’Amics de la Terra: apunta’t (Aquí)

 

  • Diumenge 23 abril: Diada d’Agricultura Ecològica (Porreres)

Et convidam el pròxim diumenge 23 d’abril a la XVI diada d’agricultura ecològica “Som el que menjam” a Porreres, organitzada per APAEMA i en la que, com és habitual, Amics de la Terra participem!

Acosta’t a la nostra taula informativa i participa en el nostre mural col·laboratiu per la Sobirania Alimentària. Posarem en valor la importància del dret a tenir una alimentació suficient, nutritiva, saludable, produïda de forma ecològica i culturalment adaptada. Reivindiquem un sistema local, ecològic, de gran biodiversitat a petita escala, per un món rural viu.

    • Diumenge 23 d’abril 2023
    • De 9 a 16 h
    • Si t’animes a venir com a voluntari/a d’Amics de la Terra: apunta’t (Aquí)

Sigues part del canvi!

Manteniu-vos al dia de les nostres campanyes i de com podeu participar.

    He llegit i accepto la Política de privacitat.